Tuesday, December 30, 2008

Hancurkan Israel!!!!Selamatkan Palestin!!!Allahuakbar!!!!

Takbir!!!
Sesungguhnya kekejaman rejim zionis berterusan berlaku.Dan pada 28 haribulan yang lepas tanggal sambutan Hijratul Rasul di negara kita,Yahudi laknatullah telah melancarakan operasi ke'babi'an mereka iaitu Cast Lead terhadap rakyat Palestin!!Hari ini menyaksikan 314 nyawa rakyat Palestin tidak berdosa melayang dan beribu lagi cedera.

Kekejaman anjing dunia ini tidak akan terhenti selagi umat Islam tidak bersatu dan terus betelagah sesama sendiri.Ayuh saudara-saudariku, marilah kita sama-sama berjihad menentang Israel dan Amerika bagi membebaskan rakyat Palestin daripada kekejaman yang berterusan.
Peperangan yang tidak seimbang antara Israel dan Palestin sungguh memeritkan buat rakyat Palestin.Saban hari mereka berperang dengan batu dan lastik, Tentera Zionis membalas dengan beratus2 peluru hidup ke badan mereka.Dunia hanya menyaksikan tanpa berbuat apa-apa.Mereka mengutuk sana-sini tapi tidak ada apa yang memberi kesan kepada keegoan Israel negara babi.PBB entah ke mana, OIC tumpul taringya.Ngauman lemah kuasa dunia ternyata tidak sama sepeti ngauman singa Amerika dan Eropah sewaktu 11/9 dan pengeboman Bali, Madrid, dan Mumbai.

Dan sesungguhnya pada kali ini, kita hanya mampu mangharapkan serangan daripada HAMAS dan bantuan gerakan HIZBULLAH untuk memberi sedikit tentangan kepada Israel.Marilah kita sama-sama berjihad dan berdoa agar Allah menyelamatkan rakyat Palestin dan memberi kemenangan kepada pihak Islam.

BOIKOT YAHUDI dan Amerika!!!!Bantulah rakyat Palestin dengan apa cara sekalipun,saudara kita sedang diratah olehg ISrael disana.Astaghfirullah...Hancurkan ISrael!!!!!!!!!!!! Takbir!!!!Allahu Akbar!!!!!

No comments: